عنوان پروژه :

پروژه برق خورشیدی 1000 وات 7500 وات-ساعت اصفهان – ملک شهر

هدف اجرای پروژه:

این سیستم با توان نامی 1000 وات و انرژی تولیدی روزانه 7.5 کیلووات ساعت برق مورد برای راه اندازی و بهره برداری از یک مجموعه سرور کامپیوتری با توان نامی 280 وات را  به صورت 24 ساعته تامین می‌کند. اینورتر 1000 وات سینوسی و  مجموعا 60 آمپر شارژ کنترلر خورشیدی MPPT با کیفیت عالی به همراه 4 عدد پنل خورشیدی مونوکریستال 380 وات برای این منظور در نظر گرفته شده است. 600 آمپر ساعت ذخیره‌سازی میزان انرژی مازاد بر نیاز سرورها در روز را برای مصارف شب ذخیره سازی میکنند.

مشخصات پروژه

نوع سیستم آفگرید
توان نامی 1000 وات
انرژی تولیدی 7500 وات ساعت در شبانه روز
ذخیره سازی 600 آمپر-ساعت
برق خورشیدی برای ماینینگ

ویژگیهای پروژه

این یک سیستم خورشیدی آفگرید با طراحی خاص برای یک مجموعه سرور کامپیوتری با توان پایین اما مصرف مستمر می باشد. به همین منظور توان خروجی اینورتر به 1000 وات محدود شده است. نزدیک به 1600 وات پنل خورشیدی مونوکریستال قابلیت تولید 7500 وات ساعت انرژی الکتریکی را داشته که 50 درصد از این میزان تولید مازاد بر نیاز روز بوده و برای استفاده شب در باتریها ذخیره میشود.

600 آمپر ساعت باتری دیپ سایکل وظیفه ذخیره سازی برق تولیدی مازاد پنل ها در روز را بر عهده دارند تا در شب انرژی مورد نیاز سیستم را تامین کنند. باتری‌ها از نوع دیپ سایکل ژل با طول عمر بالا و تعداد دفعات شارژ و دشارژ زیاد می باشند. سازه‌های نگهدارنده پنل از نوع آهن با روکش گالوانیزه با حداکثر مقاومت در برابر زنگ‌زدگی بوده و برای افزایش تاب آوری در برابر بادهای فصلی منطقه به صورت ایمن به اسکلت ساختمان متصل شده است. دو ارت الکتریکی و حفاظتی مجزا در تابلو برق تعبیه شده است تا شرایط بهره برداری این را برای سیستم فراهم کرده و از اسیب های احتمالی سانورتر جلوگیری به عمل آورد.

برچسب ها:
آفگریداجرااصفهانبرق خورشیدیماینینگمشاوره وطراحی

پروژه های مشابه

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.